Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Car Audio » Pianki i maty wyciszające » CTK TempoFix F8 - pianka z folią alu - WADLIWY KLEJ
Producenci
Reklama
  • Comfino
Kontakt
Opinia o produkcie
Produkt super wysokiej jakości polecam
Ocena produktu 5/5
CTK TempoFix F8 - pianka z folią alu - WADLIWY KLEJ

CTK TempoFix F8 - pianka z folią alu - WADLIWY KLEJ

CTK

Koszt wysyłki: od 8,89 zł

Numer katalogowy: CT-TFF8s

Cena: 24,50 zł

Chwilowo niedostępny

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • Recenzje produktu (0)


UWAGA !
PRODUKT W OBNIŻONEJ CENIE O 39%  - MOŻE POSIADAĆ WADLIWĄ WARSTWĘ KLEJĄCĄ

Warstwa klejąca może nie spełniać parametrów producenta odnośnie przyczepności do podłoża. Podczas odrywania papieru zabezpieczającego warstwę klejącą, klej może częściowo odchodzić od pianki i pozostawać na papierze tworząc na powierzchni pianki miejscowe ubytki warstwy klejącej. Sam materiał (pianka i metalowa folia) nie ma żadnych wad i za wyjątkiem kleju spełnia wszystkie parametry mechaniczne, izolacyjne oraz temperaturowe. Ten produkt może być nadal z powodzeniem stosowany na płaskich poziomych powierzchniach, które nie wymagają wysokiej przyczepności materiału do podłoża - np. do wyciszania płaskiej lub lekko profilowanej podłogi samochodu. Nie zalecamy stosować tego produktu na powierzchniach pionowych, mocniej profilowanych, na dachu oraz na masce komory silnika, chyba że wcześniej na piankę zostanie naniesiona nowa warstwa innego kleju.  

 

CTK TempoFix F8  (oryginalny opis produktu bez wad) 
Samoprzylepna, bardzo lekka piankowa mata termo-akustyczna wzmocniona metalową folią, której zadaniem jest odbijanie promieniowania cieplnego oraz dodatkowa poprawa właściwości akustycznych. Jest to jeden z najbardziej wydajnych materiałów do termicznej i akustycznej izolacji kabiny samochodu, charakteryzujący się niską przepuszczalnością dźwięku (hałasu) oraz dobrymi właściwościami termoizolacyjnymi, również w wyższych temperaturach. Ze względu na ograniczoną elastyczność, maty piankowe CTK TempoFix F8 są łatwe w montażu na płaskich i mało skomplikowanych powierzchniach. Produkt nie emituje żadnych toksyn po podgrzaniu nawet do temperatury +150ºC. Dzięki temu, oraz właściwościom olejo i wodoodpornym, maty CTK TempoFix F8 mogą być stosowane praktycznie na wszystkich płaskich elementach nadwozia samochodu, włącznie z klapą komory silnika. W celu uzyskania najlepszego efektu, tam gdzie jest to możliwe, zaleca się stosowanie razem z samoprzylepnymi matami alu-butylowymi, służącymi do wytłumiania drgań i rezonansów podłoża (matę Tempofix F najlepiej jest aplikować jako drugą warstwę, na podłoże, które wcześniej zostało wytłumione alu-butylową matą antywibracyjną).

 

 

PODSTAWOWE PARAMETRY:

  • samoprzylepna, lekka, metalizowana mata piankowa do termicznej i akustycznej izolacji nadwozia pojazdu (bariera termo-akustyczna)
  • grubość:  8,0 mm 
  • materiał bazowy:  spieniony polietylen, metalowa folia, komórki zamknięte o zróżnicowanej wielkości 
  • przewodność cieplna:  0,037 W/m2
  • wymiary arkusza:  500x400 mm
  • powierzchnia arkusza:  0,20 m2
  • waga arkusza:  0,06 kg  (0,30 kg/m2)
  • ilość arkuszy w opakowaniu zbiorczym:  15 szt. / 3,00 m2  
  • zalecana temperatura montażu:  +10ºC do +30ºC
  • zakres temperatury stosowania i eksploatacji:  -40ºC do +100ºC
  • produkt wodoodporny, olejoodporny, nietoksyczny, bezwonny, nie absorbuje wilgoci i nie rozkłada się pod wpływem warunków atmosferycznych przez wiele lat
  • mata może być stosowana w pomieszczeniach zamkniętych i w motoryzacji, również w miejscach o podwyższonej temperaturze (np. klapa komory silnika)
  • wyprodukowano przez CTK Ltd. zgodnie ze standardami zarządzania jakością ISO 9001:2008, SIC.02.040.1344    
  • zastosowanie w samochodzie:  płaskie powierzchnie maski komory silnika, ściany grodziowej komory silnika, drzwi, bagażnika dachu, podłogi, błotników i klapy bagażnika - najlepiej jako druga warstwa na wcześniej zamontowaną alu-butylową matę tłumiącą   
  • cena za 1 arkusz o wymiarach 50x40cm  (0,20 m2)

 

 

JAK SKUTECZNIE WYCISZYĆ SAMOCHÓD ?
Najwyższy poziom wyciszenia wnętrza kabiny pojazdu można osiągnąć jedynie poprzez kompleksowe wygłuszenie (wytłumienie oraz akustyczne odizolowanie i wyciszenie) wszystkich kluczowych elementów nadwozia i wnętrza, montując na te elementy warstwowo (w miarę możliwości i dostępnego miejsca) trzy różne rodzaje najbardziej skutecznych materiałów najwyższej klasy, gdzie każdy z nich posiada inne właściwości akustyczne, działa w innym zakresie częstotliwości i spełnia inną rolę. Są nimi:

  • wysoko efektywne materiały antywibracyjne tłumiące drgania i rezonanse elementów nadwozia oraz dodatkowo izolujące wnętrze od zewnętrznego hałasu - wysokiej jakości maty na bazie butylu, aluminium i polimerów o możliwie najwyższej wartości współczynnika MLF (np. maty tłumiące CTK Dominator, CTK Premium, CTK Standard),
  • piankowe izolacje-bariery dźwiękowe o strukturze zamkniętych komórek, blokujące przedostawanie się hałasu drogowego do wnętrza kabiny oraz dodatkowo termicznie izolujące wnętrze przed nadmiernym nagrzewaniem i szybkim wychładzaniem (np. pianki kauczukowe CTK Elastic, pianki polietylenowe CTK TempoFix), 
  • miękkie, porowate materiały pochłaniające dźwięk o strukturze otwartych i częściowo zamkniętych komórek, które oprócz właściwości dźwiękochłonnych, jednocześnie pełnią też rolę przekładek amortyzujących i tłumiących rezonanse plastikowych elementów tapicerki oraz redukują trzeszczenie i skrzypienie tych elementów (np. poliuretanowe pianki dźwiękochłonne CTK SilenceFix, CTK WaveFix, maty wyciszające na bazie włókniny CTK CaiMat, efektywne pianki o podwyższonej gęstości CTK SilenceMat). 

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.


Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu