UWAGA !
PRODUKT W OBNIŻONEJ CENIE O 39% - MOŻE POSIADAĆ WADLIWĄ WARSTWĘ KLEJĄCĄ
Warstwa klejąca może nie spełniać parametrów producenta odnośnie przyczepności do podłoża. Podczas odrywania papieru zabezpieczającego warstwę klejącą, klej może częściowo odchodzić od pianki i pozostawać na papierze tworząc na powierzchni pianki miejscowe ubytki warstwy klejącej. Sam materiał (pianka i metalowa folia) nie ma żadnych wad i za wyjątkiem kleju spełnia wszystkie parametry mechaniczne, izolacyjne oraz temperaturowe. Ten produkt może być nadal z powodzeniem stosowany na płaskich poziomych powierzchniach, które nie wymagają wysokiej przyczepności materiału do podłoża - np. do wyciszania płaskiej lub lekko profilowanej podłogi samochodu. Nie zalecamy stosować tego produktu na powierzchniach pionowych, mocniej profilowanych, na dachu oraz na masce komory silnika, chyba że wcześniej na piankę zostanie naniesiona nowa warstwa innego kleju.
CTK TempoFix F8 (oryginalny opis produktu bez wad)
Samoprzylepna, bardzo lekka piankowa mata termo-akustyczna wzmocniona metalową folią, której zadaniem jest odbijanie promieniowania cieplnego oraz dodatkowa poprawa właściwości akustycznych. Jest to jeden z najbardziej wydajnych materiałów do termicznej i akustycznej izolacji kabiny samochodu, charakteryzujący się niską przepuszczalnością dźwięku (hałasu) oraz dobrymi właściwościami termoizolacyjnymi, również w wyższych temperaturach. Ze względu na ograniczoną elastyczność, maty piankowe CTK TempoFix F8 są łatwe w montażu na płaskich i mało skomplikowanych powierzchniach. Produkt nie emituje żadnych toksyn po podgrzaniu nawet do temperatury +150ºC. Dzięki temu, oraz właściwościom olejo i wodoodpornym, maty CTK TempoFix F8 mogą być stosowane praktycznie na wszystkich płaskich elementach nadwozia samochodu, włącznie z klapą komory silnika. W celu uzyskania najlepszego efektu, tam gdzie jest to możliwe, zaleca się stosowanie razem z samoprzylepnymi matami alu-butylowymi, służącymi do wytłumiania drgań i rezonansów podłoża (matę Tempofix F najlepiej jest aplikować jako drugą warstwę, na podłoże, które wcześniej zostało wytłumione alu-butylową matą antywibracyjną).
PODSTAWOWE PARAMETRY:
JAK SKUTECZNIE WYCISZYĆ SAMOCHÓD ?
Najwyższy poziom wyciszenia wnętrza kabiny pojazdu można osiągnąć jedynie poprzez kompleksowe wygłuszenie (wytłumienie oraz akustyczne odizolowanie i wyciszenie) wszystkich kluczowych elementów nadwozia i wnętrza, montując na te elementy warstwowo (w miarę możliwości i dostępnego miejsca) trzy różne rodzaje najbardziej skutecznych materiałów najwyższej klasy, gdzie każdy z nich posiada inne właściwości akustyczne, działa w innym zakresie częstotliwości i spełnia inną rolę. Są nimi:
Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.
Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.