Wentylowane, aerodynamiczne podwozie z odlewu aluminiowego dla optymalnej wytrzymałości i niskiego stopnia kompresji
Zastrzeżony materiał stożka z włóknami EGYPTIAN PAPYRUS ™ wytwarzanymi na miejscu
Miękkie gumowe zawieszenie o niskim tłumieniu dla optymalnej odpowiedzi przejściowej
Zaawansowany pająk BIMAX dla lepszej liniowości
Potężny, zoptymalizowany system silnika neodymowego o niskich zniekształceniach
Cewka drgająca z nieprzewodzącego włókna szklanego zapewnia minimalne tłumienie
Przedłużona tuleja miedziana na biegunie zapewnia niską indukcyjność i mniejsze zniekształcenia
Cewka drgająca CCAW dla zmniejszenia masy ruchomej
Długotrwałe srebrne druty ołowiane przymocowane o 180 ° dla lepszej stabilności
Wentylowany biegun dla zmniejszenia kompresji
Wysoki stosunek tłoka do średnicy podwozia
Występy na uszczelki i otwory na śruby zmniejszają sprzężenie z obudową głośnika
Impedancja nominalna 4 Ω
Rezystancja DC, Re 3,4 Ω
Indukcyjność cewki drgającej, Le 0,14 mH
Efektywna powierzchnia tłoka, Sd 158 cm2
Średnica cewki drgającej 39 mm
Wysokość cewki drgającej 19,6 mm
Wysokość szczeliny powietrznej 6 mm
Liniowy skok cewki (p-p) 13,6 mm
Gęstość strumienia magnetycznego 1,1 T.
Waga magnesu 0,15 kg
Waga netto 1,48 kg
Rezonans w wolnym powietrzu, Fs 32 Hz
Czułość (2,83 V / 1 m) 91 dB
Mechaniczny współczynnik Q, Qms 4.02
Elektryczny współczynnik Q, Qes 0,22
Całkowity współczynnik Q, Qts 0,21
Masa ruchoma łącznie z powietrze, Mms 16,7 g
Współczynnik siły, Bl 6,5 Tm
Równoważna objętość, Vas 78,1 litra
Zgodność, Cms 2,22 mm / N
Strata mechaniczna, Rms 0,7 kg / s
Moc znamionowa * 70 W.