Wentylowane, aerodynamiczne podwozie z odlewu aluminiowego dla optymalnej wytrzymałości i niskiego stopnia kompresji
Zastrzeżony materiał stożka z włóknami EGYPTIAN PAPYRUS ™ wytwarzanymi na miejscu
Miękkie gumowe zawieszenie o niskim tłumieniu dla optymalnej odpowiedzi przejściowej
Zaawansowany pająk BIMAX dla lepszej liniowości
Potężny, zoptymalizowany system silnika neodymowego o niskich zniekształceniach
Cewka drgająca z nieprzewodzącego włókna szklanego zapewnia minimalne tłumienie
Przedłużona tuleja miedziana na biegunie zapewnia niską indukcyjność i mniejsze zniekształcenia
Cewka drgająca CCAW dla zmniejszenia masy ruchomej
Długie, srebrne druty ołowiane przymocowane w odległości 180 ° dla lepszej stabilności
Wentylowany biegun i karkas dla zmniejszenia kompresji
Wysoki stosunek tłoka do średnicy podwozia
Występy na uszczelki i otwory na śruby zmniejszają sprzężenie z obudową głośnika
- Impedancja nominalna 4 Ω
- Rezystancja DC, Re 3,8 Ω
- indukcyjność cewki drgającej, Le 0,13 mH
- Efektywna powierzchnia tłoka, Sd 70 cm2
- Średnica cewki drgającej 30,5 mm
- Wysokość cewki drgającej 15 mm
- Wysokość szczeliny powietrznej 5 mm
- Liniowy skok cewki (p-p) 10 mm
- Gęstość strumienia magnetycznego 1,08 T.
- Waga magnesu 0,1 kg
- Waga netto 0,78 kg
- Rezonans w wolnym powietrzu, Fs 41 Hz
- Czułość (2,83 V / 1 m) 89 dB
- Mechaniczny współczynnik Q, Qms 3,71
- Elektryczny współczynnik Q, Qes 0,29
- Całkowity współczynnik Q, Qts 0,27
- Masa ruchoma łącznie z powietrze, Mms 7,2 g
- Współczynnik siły, Bl 4,9 Tm
- Równoważna objętość, Vas 14,6 litra
- Zgodność, Cms 2,09 mm / N
- Strata mechaniczna, Rms 0,5 kg / s
- Moc znamionowa * 40 W.